maandag 26 maart 2012

Op weg naar D-reizen

Ons opdrachtgever is D-reizen, die in Hoofddorp is gevestigd.
Voor het kennismakingsgesprek gingen wij al eerder met de auto. Nu moesten wij vanaf het station naar het hoofdkantoor lopen. Wij dachten dat het gemakkelijk was om ons navigatie te gebruiken, maar dat was niet zo! Wij vroegen aan een paar mensen op straat naar de weg. De BlackBerry navigatie gaf ons een andere route. Deze navigatiesysteem is alleen handig om de omgeving te verkennen. Om de route te vinden naar het hoofdkantoor ging niet echt zo flexibel.

2 opmerkingen:

  1. Zoo pam! wat zijn jullie tog technisch!! thumb up!! Misschien moet je mij binnekort ff uitleggen hoe die applicatie werkt! ik heb het weleens geprobeerd maar het lukte me niet om de lokatie aan te geven het was heel vreemd, het kan ook zijn dat mijn blackberry (smarphone) het niet zo goed doet? Ok meid ik hoor van je! Nogmaals echt een leuke profesionele blog!

    Groetjes Gina HTRO jaar 3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nee, het is niet goed want als je de navigatie snel nodig hebt dan kom dit echt niet goed uit. Er zijn zoveel wegen naar Rome, dus het komt altijd goed.

    BeantwoordenVerwijderen