donderdag 31 mei 2012

E commerce dag - Doma Bijeenkomst code telemarketing

4de spreker

Alexander Singewald
Singewald Consultans Group

Geen aanbod aanhandelingen of bekwame. Mag geen contracten afsluiten. Als u de reclamecode ovetreed. Telemarketing stichting reclamecode en daarnaast kan de organisatie sactioneren met Ja Ja of Nee Nee sticker.


Voor B2B moet telemarketing 40% bel niet register aan hebben. Concrete bel afspraken maken dat de gene terug kan bellen. Ik (Pamela) kreeg een telefoontje van één of ander uitvaartcentrum. Hij beweerde dat er een regio wijziging was plaats vond. Maar die jongenman aan de telefoon maakte mij zo boos, want ik gaf aan dat ik al was geregistreerd bij een ander uitvaartcentrum. Die jongenman bleef bij zijn standpunt dat ik hier moest aanmelden, tijdens het gesprek legde hij ook een interview bij mij af. Hij vroeg 'wilt u begraven of gecreerd worden?'. Ik zei 'meneer als dit echt een regio wijziging is waarom vraagt u mij een zo´n persoonlijke vraag. Denk u nou echt dat mijn plannen van vorig jaar zijn gewijzigd'. Hij antwoordde 'ja, vandaar dit telefoontje moest plegen'. Ik zei 'nou, dan moet uw organisatie nog beter over nadenken met zulke doeleinden'. Het bleek dat ik bij hun moest aansluiten, dus zelfs over dooddoeleinden proberen ze je nog over te halen....

Dat gesprek kwam heel gevoelig en geintereerd bij mij over, want die jongenman was niet echt concreet genoeg. Zeker was hij bezig om zijn spaarcentjes te verdienen hahaha!!

Daarna hoorde ik bel me niet register, ik had geen zin om verder die computer te luisteren. Misschien moet ik het voortaan wel doen, want zo voorkom ik zulke situaties.


GedragscodeEnergie bedrijf kan 120% korting geven, dat is 10% korting over 12 maanden. Dit zijn dan beroepsethische aspecten.

Reclamecode moet handbereikbaar zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten